Ahad, 7 Julai 2013

Myojo mac 2013 - "Kekasih" Yabu Kota

Gomen Minna-chanimage.. lama juga saya tak bukak blog saya.. haha..http://i1191.photobucket.com/albums/z479/lolehhe/0ILqL-1.gif bukan tak ada topik nak di bincangkan.. tapi tengah cari topik untuk dikongsikan bersama..
Baiklah kita kembali ke topik asal.. semoga terhibur! image

*oh my kou-chan! awak buat saya cair*



1. Apakah yang anda akan mengatakan jika dari sudut atasan pandangan?
"kalau awak cakap yang awak suka saya sangat, saya akan biarkan awak keluar dengan saya. Walaupun, saya tak akan cakap "saya suka awak" *La! kenapa tak nak cakap? awak malu ke?*

2. Jika awak diberi peluang untuk memerintah teman wanita awak, apa yang akan berlaku?
"saya akan marah kalau awak berpisah/jauh dari saya lebih dari 1 meter."
itu satu perintah, tetapi saya hanya mahu cakap 'jangan pergi'. ini satu perintah yang mendebarkan bukan? (ketawa) *kalau itu perintah awak.. saya sangup ikut.. oh tidak! saya rasa mahu menjerit* (Thanks,chiisai_hime!!)

3. Apakah jenis gurauan yang ingin awak cuba pada teman wanita awak?
saya akan tengok dia dengan ungkapan muka yang kelihatan seperti mahu mencium dan kemudian akhirnya tidak menciumnya (ketawa). itu satu usikkan, bukan? kemudian dengan cara mengoda saya akan memberitahu dia, " Adakah  awak nak saya lakukannya?" *Oh!! awak buat saya cair macam ais krim, kou-chan..image awak curi hati saya!imageimage *

4. Bahagian mana yang awak nak teman wanita awak hanya tunjukkan pada awak seorang sahaja?
(jawapan bahagian pertama telah dipotong..(X_X) maaf sebab tak dapat cari pengalih bahasa untuk bahagian ini)
Ah, sebenarnya saya hanya mahu dia bermanja dengan saya sahaja! *eh? boleh sahaja.. hehe..

5. Apakah jenis tindakkan dari seorang gadis yang berterusan yang akan membuat jantung awak berdebar?
Mari kita cuba katakan yang dia sedang memasak, dan saya cuba untuk tolong dia. Kemudian dia memberi respons dengan mengatakan " Awak menganggu sahaja, jadi awak pergi sana" dengan nada dingin. Itu akan menyebabkan jantung saya berdegup. *tersentaplah tu..*

6. Apa yang awak akan lakukan kalau awak menerima coklat?
Saya akan cakap "Saya lebih suka senyuman awak yang maaaaaaaaaaaanisssss itu berbanding coklat!" dan peluk dia.
Walau bagaimanapun, saya tidak akan ucapkan kata-kata manis ini. Sehinggalah saya jumpa lokasi yang sesuai. *oh! kou-chan awak jahat.. curi hati saya lagiimage!* image

7. Apakah yang awak akan tunjukkan hanya pada si dia sahaja?
Bila saya, dia dan kawan-kawan saya keluar bersama-sama,  sikap saya tidak akan berubah dihadapan mereka. saya akan sentiasa sama.
( bahagian ke-2 untuk jawapan beliau didapati telah dipotong..(X.X) maaf sekali lagi dipinta!)

8. Apakah perkara yang awak tak boleh maafkan kalau gadis-gadis lain lakukan tetapi dimaafkan jika gadis yang awak suka lakukan?
Duduk bersila. Jika kawan saya itu seorang perempuan melakukannya, saya berfikir " Jangan duduk dengan kaki yang terbuka!"
Tetapi kalau itu gadis yang saya suka, menimbulkan sendiri sudah cukup comel untuk dilihat.
*eh? cara saya duduk macam tu! *kecewa* *

9. Apakah nama samaran yang anda ingin hanya teman wanita anda gunakan untuk memanggil anda?
“Kota” boleh. “kou-chan” pun boleh juga . Pada asasnya, selagi dia gadis yang saya suka, dia boleh panggil saya dengan panggil apa sahaja yang dia suka. *boleh tak kalau saya jadi gadis tu?? xD haha peminat yabu jangan marah ya! 

10. Apabila anda tertekan, apa yang anda mahu gadis yang anda suka lakukan untuk anda?
Pada masa-masa begitu, jika dia rapat dan melakukan sesuatu, saya mungkin merasakan jengkel, jadi saya lebih suka kalau dia meninggalkan saya bersendirian..
Ia akan jadi sempurna jika dia hanya memerhati saya dari jauh. *saya akan lakukan begitu!* (Thankschiisai_hime!)


Arigatou and full credit to:
kodochalover
 chiisai_hime
ლ (♥ ∀ ♥ ლ)
imageimage


P/s: Semua ini bukan saya yang lakukan.. Saya hanya mengalihkan bahasa Inggeris kepasa bahasa Melayu sahaja..Kepada sesiapa nak ambil entry ini mesti beritahu saya dahulu dan tolong kredit semua ini pada saya.. kerjasama anda sangat berharga.. :) arigatou!



Tiada ulasan: