Rabu, 10 Julai 2013

Myojo, Mac 2013 "kekasih" Yamada Ryosuke

Konichiwa minna-chan!!!image.... Sebelum ini saya telah kongsikan mengenai Chinen Yuri.. Malam ini pula saya nak kongsikan mengenai Yamada Ryosuka..  siapa peminat Ryo-chan dekat sini??http://i1191.photobucket.com/albums/z479/lolehhe/tumblr_lvo195MkT21qf290m.gif... Baiklah! Selamat membaca buat peminat Ryo-chan!image

*oh my "Senyuman Membunuh" awak sangat comel..image*


1. Apakah yang anda akan mengatakan jika dari sudut atasan pandangan?
"Tidak mengapa, hanya keluar bersama saya" sebab saya jenis orang yang tak berfikir perkara melalui atau hanya pergi mengaku serta-merta, saya ada banyak peluang untuk menolak...*OH RYO-CHANNN!!! awak punya jawapan buat saya marah! Janganlah main-mainkan perasaan perempuan! imagemenci! (Benci!)*
2. Jika awak diberi peluang untuk memerintah teman wanita awak, apa yang akan berlaku?
Berpakaian seperti perempuan pejabat! Walaupun memakai jenis seluar suit, dia boleh tidak memutangkan bajunya sehinga habis untuk menunjukkan keseksian dadanya. Itu yang terbaik...*ok! saya kalah! image *
3. Apakah jenis gurauan yang ingin awak cuba pada teman wanita awak?
Saya mahu cuba kunci dia dalam bilik yang gelap. Jika dia mula untuk menangis sambil berkata "Buka pintu!” maka saya akan biarkan dia keluar. Saya cakap macam itu... tetapi saya sebenarnya tak mahu melakukannya! *Hahaha... Selepas sahaja awak bukak pintu tersebut.. Saya pasti dia akan kasi awak, tendangan taufan dia sebagai hadiah..image*
4. Bahagian mana yang awak nak teman wanita awak hanya tunjukkan pada awak seorang sahaja?
Hanya tunjukkan kulitnya dihadapan saya sahaja. Memakai skirt pendek di tempat awam adalah tidak ok..
Mungkin dengan memakai seluar tight bersama skirt menjadikan ia ok. *Saya teringin nak memakai skirt sebenarnya... Tetapi nak buat macam mana.. Saya tak boleh pakai..image *
5. Apakah jenis tindakkan dari seorang gadis yang berterusan yang akan membuat jantung awak berdebar?
Ia bukan perkara mudah untuk membuat hati saya berdebar. Ah, tetapi jika dia hanya tunjukkan kelemahan dia di hadapan saya saja berbeza dengan kebiasaan dirinya, akan membuatkan hati saya berdebar. *Boleh pula begitu..image... kalau begitu, saya tau macam mana nak buat image.. jom naik rollercoaster! Hahaha..image*
6. Apa yang awak akan lakukan kalau awak menerima coklat?
Saya akan cakap "Terima kasih banyak-banyak". Saya berfikir bahawa apabila saya akan mendapat rumah, dan seperti yang saya menikmati coklat yang lazat, saya akan berasa sangat bersyukur. *Begitu pula....imagedasyat betul awak punya pemikiran*
7. Apa yang awak  akan tunjukkan hanya pada si dia sahaja?
Kelemahan saya. Saya hanya tunjukkan kelemahan saya dihadapannya, kerana sebagai pasangan saya, saya mahu jadi seperti itu. Ia akan menjadi baik jika bila kami bersama saya boleh mengadu dan menunjukkan pada dia air mata saya.*saya nak tengok awak punya kelemahan boleh? image mesti comelkan??*
8. Apakah perkara yang awak tak boleh maafkan kalau gadis-gadis lain lakukan tetapi dimaafkan jika gadis yang awak suka lakukan?
Makan adab. Menjatuhkan makanan semasa makan dan mempunyai cara pelik memegang penyepit merungsingkan saya. Tetapi jika itu adalah gadis yang saya suka, kecuali menipu pada saya, saya akan memaafkan dia. *Awak mesti akan pelik pada saya sebab saya makan tak pakai penyepit.. Hahaha... Sebab saya makan dengan mengunakan tanganimage.. Hahaha*

9. Apakah nama samaran yang anda ingin hanya teman wanita anda gunakan untuk memanggil anda?
Hanya panggil "Ryosuke" adalah baik, dan saya juga mahu panggilnya dengan nama pertamanya, jika terdapat satu masa apabila kita dengan orang lain, memanggil saya dengan nama samaran yang pelik akan memalukan. *eh?? saya tak rasa macam tu pun!image*

10. Apabila anda tertekan, apa yang anda mahu gadis yang anda suka lakukan untuk anda?
Jika ia adalah gadis yang saya suka, saya fikir ia tidak perlu cakap apa-apa dan duduk disisi saya akan menyelamatkan saya. *wah! untung gadis itu.. senang kerja dia untuk tenangkan awak!image*
Arigatou and Full Credit to:

P/s: Semua ini bukan saya yang lakukan.. Saya hanya mengalihkan bahasa Inggeris kepada bahasa Melayu sahaja..Kepada sesiapa nak ambil entry ini mesti beritahu saya dahulu dan tolong kredit semua ini pada saya.. kerjasama anda sangat berharga.. :) arigatou!

Tiada ulasan: