Khamis, 12 September 2013

Fail Pembunuhan Kindaichi (live action) di Malaysia


image



(c) to owner

(c) to owner

Macam korang tau semalam.. Saya dah siarkan mengenai ini.. Baiklah saya dapat beberapa lagi maklumat tambahan... Saya dapat tahu mereka dah ada dekat Malaysia dari 3/9/13 lagi.. Gambar yang tersebar di Internet sekarang ni di ambil oleh paparazi JUMPer pada hari terakhir mereka iaitu 8/9/13 hari terakhir diaorang di Malaysia... Saya juga dapat tahu yang dia berlakon di hutan Pahang.. Nama hutan tu tak dikenal pasti yang saya tau hutan tu ada sungai keruh... Hehehe orang pahang mesti tahu dekat manakan..

Saya dapat tahu siri ni akan ditayangkan pada Januari 2014.. Nama tajuknya kali ni Kindaichi Shōnen no Jikenbo: Gokumon Juku Satsujin Jiken (Pengfailan kes Kindaichi : Kes pembunuhan di Sekolah Penjara) *saya tak reti nak alihkan maksudnya.. ayat sebenar bagi perkataan tu  (The Prison Cram School Murder Case)*

Saya dapat tahu yang sebelum diaorang balik ke Jepun diaorang sempat singgah membeli belah dekat The Curve Damansara, Kuala Lumpur... *wow!! Saya dah lama tak pergi sana*




Pelakon dan watak yang dipegang: *yang saya dapat data sahaja*


  • Yamada Ryosuka (Hey! Say! JUMP) dikenali sebagai Kindaichi Hajime (watak):  Seorang penyiasat Muda..
  • Arioka Daiki (Hey! Say! JUMP) dikenali sebagai Ryuji Saki (watak): Kawan sekelas Hajime yang paling muda.
  • Kawaguchi Haruna dikenali sebagai Nanase Miyuki (watak): .....? *terima kasih banyak2 tanpa nama... xD*
  • Wu chun dikenali sebagai Byron Li (watak): ....?
  • Kazuki Kitamura: akan memegang watak sebagai seorang guru di Sparta Cram School.
  • Hiroki Narimaya dikenali sebagai Yochi Takato(watak): Musuh kekal Kindaichi dan seorang dalang jahat.
~JG-Chan


Gambar yang saya dapat:

(c) to owner
Ini dekat Hutan Pahang.

(c) to owner


(c) to owner
Ni dekat kedai kosmetik


(c) to @yuijj
Ni masih dekat The Curve tak silap saya.


(c) to Come on a my JUMP


(c) to Hey! Say! JUMP Lounge
image

Sumber Asli:

imagearama they didn't!
image Facebook
image
image

P/S: Terima kasih sebab membaca blog ni.. xD maaf ya sebab lambat bagi info-info terkini.. Saya akan cuba dapatkan data secepat yang mungkin.. Sesiapa yang tahu tak watak-watak lain selain tiga orang yang dah saya senaraikan? dan apa nama penuh watak yang beliau pakai. Lepas ni saya akan cuba kemas kini drama yang Chinen Yuri akan berlakon.. Saya akan cuba secepat mungkin.

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Nama penuh watak perempuan tu Nanase Miyuki. Pelakon perempuan tu ialah Kawaguchi Haruna^^

Jumping Girl berkata...

\(^____^)/ Arigatou ne~ tanpa nama (?!)

Tanpa Nama berkata...

Admin. Saya ni peminat ryosuke yamada. Kalau boleh saya tau bila nak ditayangkan dia malaysia. Tv berapa? Saya dah x sabr nak tengok ryosuke ni. Hehehe

Jumping Girl berkata...

Ya Tuhanku.. maaf sangat tak perasan awak message.. saya betul-betul minta maaf.. :) dah tayanglah sayang..