Sabtu, 22 Jun 2013

Inoo kei birthday!!!!


YEY!! Bagi peminat Inoo Kei.. hari ini hari gembira buat mereka dan Kei-chan sendiri... sebab hari ini hari ulang tahun ke-23 buat budak yang paling cantik dalam HEY! SAY! JUMP iaitu Inoo Kei..*tepuk tangan*

*hanya gambar sahaja yang mampu berikan*



*alahai cantiknya*

walaupun secara jujurnya saya bukan peminat beliau tetapi saya sentiasa sokong beliau sebagai peminat Hey! Say! JUMP.... semoga panjang umur kei-chan dan selamat dari sebarang gosip.. sebagai hadiah dari saya.. terimalah lirik hari lahir ini... walaupun hadiahnya tidak seberapa.. *sedih*


selamat hari jadi,
selamat hari jadi,
selamat hari jadi kei-chan,
selamat hari jadi....

selamat hari jadi,
selamat hari jadi,
makan ubi kayu,
selamat hari jadi kei-chan,
selamat hari jadi...

*saya betul-betul harap awak baca apa yang saya tulis ni.. tapi ia perkara mustahil.. tetapi maaf ya... saya tak dapat nak kasi hadiah dekat awak atas faktor-faktor tertentu.. hehe.. *

bagi peminat kei-chan.. tak ada ucapan ke untuk dia sempena ulang tahunnya hari ni?? 




Tiada ulasan: