Sabtu, 20 Julai 2013

Myojo, Mac 2013 - "Kekasih" Arioka Daiki



Malam ni saya nak kongsikan mengenai Dai-chan pula...image Dia mempunyai wajah boleh digelarkan "Muka Bayi".. Cemburu saya rasa... image Semoga terhibur! image



*Oh! Dai-chan makin lama makin muka seperti bayi.. Mungkin suatu hari nanti awak akan jadi bayi .. hehe*http://i1191.photobucket.com/albums/z479/lolehhe/0ILqL-1.gif


1. Apakah yang anda akan mengatakan jika dari sudut atasan pandangan?
"Cuba tutup matamu! Sebaik sahaja awak buka mata, awak telah menjadi teman wanita saya" saya akan mengabaikan pendapat orang lain sepenuhnya. Mendapatkan teman wanita saya itu atas kehendak sendirikan, apa macam?! *Wah! Walaupun seperti keanak-anakkan awak tetap jujur* image

2. Jika awak diberi peluang untuk memerintah teman wanita awak, Apa yang akan berlaku?
Ia mungkin menjadi seperti ini, "Kejutkan saya!" betul tak? Saya lemah untuk bangun bila sudah pagi. Kalau dia berikan saya satu ciuman yang lemah lembut, saya akan gembira setiap hari. *sangatlah manis kata-kata awak tu dai-chan.. boleh berdarah hidung saya kalau macam tu*image

3. Apakah jenis gurauan yang ingin awak cuba pada teman wanita awak?
Semasa dia lena, saya mahu cubit pipinya, kalau saya melihat wajah lenanya, kemudiannya saya akan duduk disitu. Muka yang dia tunjukkan semasa tidur yang lena adalah perkara yang baik juga. *Sebenarnya saya nak buat macam tu dekat awak.. Tak sangka pula awak pun fikir seperti itu.*http://i1191.photobucket.com/albums/z479/lolehhe/tumblr_ln3hixRptz1qcfn0j.gif

4. Bahagian mana yang awak nak teman wanita awak hanya tunjukkan pada awak seorang sahaja?
Bahagian keluarga semasa berorentasi. Sama ada menyediakan juadah atau mengemas, saya hanya mahu dia tunjukkan pada saya perkara itu. Kalau dia buatkan saya omuraisu (nasi pataya) kemudian saya akan rasa dibelai. *Kalau bab memasak saya memang kalah teruk..image.. Tapi kalau bab mengemas.. Serahkan pada saya image tapi dengan syarat kena tolong... fufufu..image Saya cakap macam saya ni bini dia pula..image Hahaha.. Jangan marah!*http://i1191.photobucket.com/albums/z479/lolehhe/0ILqL-1.gif

5. Apakah jenis tindakkan dari seorang gadis yang berterusan yang akan membuat jantung awak berdebar?
Bahagian dimana diluar dia nampak seorang yang tenang tetapi dibahagian dalam dia sangat risau. Walaupun dia tak ucap apa-apa pun dan cuba sedaya upaya untuk menyimpannya. Dia mengigit bibirnya sehingga akhir. Itu comel. *Kalau saya jadi awak pun..image Saya rasa perkara itu adalah sesuatu yang comel* image

6. Apa yang awak akan lakukan kalau awak menerima coklat?
Saya akan beritahu dia "Jika saya makan coklat ni, saya tak akan makan coklat dari orang lain" dengan penuh kegembiraan. Saya mahu betul-betul menyampaikan perasaan gembira saya. *Father Mother gentlemen~~ imageimagemenari lagu psy sebab terasa nak menjerit sahaja bila baca pertikan ini..image Dai-chan awak curi hati saya kalau macam ni..*image

7. Apakah yang awak akan tunjukkan hanya pada si dia sahaja?
Saya mahu bermanja dengannya sekali sekala. Apa-apa pun kalau saya ada teman wanita, saya akan berkepit dengannya..

Jika dia kasi saya tidur atas pehanya, saya akan terlalu gembira  Saya suka bersentuhan antara kulit dan kulit~ *Bermanja?? ohhhh~~ nak dia belai awaklah ni..image.. Tapi kalau saya ni kekasih awak image dan awak sentiasa mahu berkepit.. err.. bagi saya amat merimaskan image ... Nampaknya saya bukan calon yang sesuai..image*

8. Apakah perkara yang awak tak boleh maafkan kalau gadis-gadis lain lakukan tetapi dimaafkan jika gadis yang awak suka lakukan?
Kecomelan semasa mementingkan diri sendiri. Perkara seperti "Bawa saya ke bilik mandi." Dan "Bukakan penutup botol ni" saya tidak ambil kisah tetapi kalau dia minta "Belikan saya dompet berjenema" saya tak suka dengan itu! *Saya tak minta dompet yang berjenama...image Saya lebih suka buku..image"

9. Apakah nama samaran yang anda ingin hanya teman wanita anda gunakan untuk memanggil anda?
Adanya kekasih saya yang akan memangil sesuatu nama yang hanya dia sahaja boleh panggil. Satu nama yang elok dan "Da-kun" adalah panggilan yang tiada siapa yang pernah panggil. Saya juga akan memanggilnya dengan nama samaran dia juga. *Saya tak pasti kenapa.. "Da-kun" terasa pelik bunyinya.. awak jauh lebih comel dengan panggilan "Dai-chan" atau "Dai-kun"image atau pun nak lebih sedap "Dai-Tan".. hehehe..http://i1191.photobucket.com/albums/z479/lolehhe/0ILqL-1.gif*

10. Apabila anda tertekan, apa yang anda mahu gadis yang anda suka lakukan untuk anda?
Dia tak perlu melakukan sesuatu yang istimewa dan dia tak perlu cakap sepatah pun. Saya hanya mahu dia berasa disisi saya sahaja. Kalau dia izinkan saya rapatnya dengan dia, saya rasa selamat. *Roger and out! image*


Arigatou and Full credit to:
image



P/S: Kepada sesiapa yang mahu ambil sebarang artikel dalam blog ini.. saya mohon pada anda! Tolong beritahu saya terlebih dahulu sehinggalah dapat kebenaran dari saya terlebih dahulu baru boleh re-post... Kalau ingin mengunakan pertikan ini sila kredit pada saya dan kodochalover-chan.. Kerjasama anda sangat kami hargai.. Arigatou~

Tiada ulasan: