Isnin, 8 Julai 2013

masih mengemas kini!


       Hontoni gomenasai minna-chan! image blog ini masih dalam peringkat kemas kini! sebab tu blog ini masih ada kekurangan..http://i1191.photobucket.com/albums/z479/lolehhe/tumblr_m2j6bmlt6u1qdo9j4.gif walaupun saya dah lama dalam dunia blog ni.. tetapi sehingga sekarang saya masih tak reti mengunakan dan menghias blog! Saya tau mungkin ada yang ingin ikuti blog ini tetapi tiada tempat yang boleh di klik untuk ikuti... Apakah daya.. saya masih belajar.. saya harap ada orang boleh tolong saya..image Onegai!

        Walaupun blog ini masih ada kekurangan.. saya harap awak semua tidak terlepas dengan entry yang saya kongsikan.. walaupun mungkin ada yang dah baca di mana-mana blog yang lain, tetapi nak buat macam mana saya pun minta kebenaran dari mereka untuk di alihkan bahasa..image

      Macam korang semua baca di title blog.. blog ini hanya mengenai Hey! Say! JUMP... ini bermakna saya salah seorang JUMPer..image.. tetapi saya adalah "Silent JUMPer"! Kalau ada yang minta sesuatu seperti gambar atau biodata salah seorang dari mereka.. jangan segan silu.. minta sahaja.. saya akan buat secepat mungkin... tetapi sesiapa minta video yang ada bahasa melayu sebagai subtitle.. saya minta maaf.. saya tak reti! demooo~~ saya akan belajar macam mana nak buat semua tu semata-mata untuk awak semua.. 

     Hey! Say! JUMP ada buat lagu terbarukan?? yang nama dia Come On A My House! comelkan pv diaorang?? nanti saya cuba muat turun naik lagu tu dalam blog ini.. saya akan cuba untuk belajar macam mana nak buat subtitle bahasa melayu.. tapi saya rasa macam susah saja.. sebab saya tak reti untuk alih bahasa Jepun ke bahasa Melayu... Kalau dari inggeris ke bahasa Melayu mungkin boleh.. saya akan cuba!oklah minna-chan.. esok saya sekolah.. saya akan cuba sedaya upaya! minna-chan sokong saya sepenuh hati ya!  Ja-ne minna-chan!

Tiada ulasan: