Isnin, 8 Julai 2013

Myojo, mac 2013 "kekasih" Chinen Yuri

Konichiwa minna-chan! semalam saya sudah kongsikan fasal Yabu Kota.. baiklah kali ini saya nak  kongsikan pengalihan bahasa untuk Chinen Yuri...Siapa peminat "Tupai Kecil" atau dikenali sebagai Chinen Yuri disini?... Baiklah tanpa melengahkan masa.. selamat membaca!

*oh my "Tupai Kecil".. rasa nak cubit saja pipi dia"image


1. Apakah yang anda akan mengatakan jika dari sudut atasan pandangan?
"Hei, adakah awak suka saya? Heiii, kalau awak tak cakap ia dengan jelas, maka saya tidak faham. Jika awak menjawab..
Betul, maka saya akan memberitahu awak keluar dengan saya." *saya boleh bayangkan berapa banyak peminat awak menjerit.. sebab saya sendiri pun ingin menjerit... kyaa~*

2. Jika awak diberi peluang untuk memerintah teman wanita awak, apa yang akan berlaku?
"Buatkan saya makanan!! Gyoza boleh~~ Hari ini, saya dalam mood untuk makan beberapa stroganoff daging lembu! Saya tidak sabar untuk ia♪” *Gyoza tu dumpling tau! apa itu dumpling? jangan tanya  sebab saya sendiri pun tak pernah melihat dumpling.*

3. Apakah jenis gurauan yang ingin awak cuba pada teman wanita awak?
Saya mahu menyetuh dia dengan tangan saya apabila mereka sejuk! Saya ingin menarik pipinya. Tangan saya akan  dapat panas, dan saya juga nampak muka terkejutnya. Saya akan membunuh dua burung dengan satu batu (ketawa) *oh Yuri-chan!!!! awak curi sekeping dari puzzle hati saya..*

4. Bahagian mana yang awak nak teman wanita awak hanya tunjukkan pada awak seorang sahaja?
Perkara seperti AKSI MALAM PERTAMA dan menghembus hidungnya. Saya tak mahu dia melakukannya dihadapan orang lain. Saya tak mahu semua perhatian diberikan untuk saya jika dia tidak. *AKSI MALAM PERTAMA? oh jangan kata benda-benda begitu..  saya masih bawah umur*

5. Apakah jenis tindakkan dari seorang gadis yang berterusan yang akan membuat jantung awak berdebar?
Jika dia berkara, "Saya boleh lakukannya sendiri!" dia cuba untuk jadi kuat adalah comel. Saya mahu beritahunya "
"Ia pasti mustahil bukan?" untuk mengusiknya. *haha.. boleh pula mengusiknya masa-masa bergitu... pasti dia akan tarik muka punya.. jamin 95% *

6. Apa yang awak akan lakukan kalau awak menerima coklat?
Sebelum membuka bungkusan itu, saya akan memujinya dengan  berkata "Haruman apa yang menarik ini,  awak lakukannya jauh lebih baik berbanding profesional betulkan?" Kemudian saya akan memberitahu dia "Terima Kasih" dalam semua bahasa yang saya ingat dari sebuah lagu yang saya ingat. * Maaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiissssssssnya ayat awak yuri-chan!*

7. Apa yang awak  akan tunjukkan hanya pada si dia sahaja?
Saya mungkin berakhir menjadi lebih manja daripada orang lain dan saya mahu dia masakkan makanan. Sila jaga saya di bawah jagaan awak! *saya tak boleh bawa awak dalam jagaan saya sebab saya tak reti masak! *

8. Apakah perkara yang awak tak boleh maafkan kalau gadis-gadis lain lakukan tetapi dimaafkan jika gadis yang awak suka lakukan?
Mementingkan diri. Jika dia memberitahu saya, "Tolonglah, Yuuuuri!" saya mungkin beri masuk. *Comel tindakkan awak Yuri-chan! *
Saya susah sangat untuk bangun pagi, tetapi kalau itu untuk kepentingan si dia, saya akan cuba yang terbaik.

9. Apakah nama samaran yang anda ingin hanya teman wanita anda gunakan untuk memanggil anda?
"Putar" ok juga bunyinya. saya mahu cuba menggunakan ia ditempat mana boleh berputar dalam bulatan. Saya memilih untuk mempunyai nama-nama yang tidak masuk akal sama sekali, supaya apabila kita menggunakannya, ia akan menjadi rahsia kita. *.... tak sangka awak fikir benda sama apa yang saya fikirkan! Tak sangka! *

10. Apabila anda tertekan, apa yang anda mahu gadis yang anda suka lakukan untuk anda?
Saya mahu dia cuba buat saya ketawa. Dengan mencipta perbualan bodoh atau membuat permainan... Selagi dia pujuk saya, saya akan gembira. *Awak macam merujuk pada Ryo-chan dengan Hikaru-chan saja.... kalau begitu saya minta mereka saja pujuk awak! hehe..*

Arigatou and full credit to:


P/s: Semua ini bukan saya yang lakukan.. Saya hanya mengalihkan bahasa Inggeris kepasa bahasa Melayu sahaja..Kepada sesiapa nak ambil entry ini mesti beritahu saya dahulu dan tolong kredit semua ini pada saya.. kerjasama anda sangat berharga.. :) arigatou!

Tiada ulasan: