Khamis, 15 Ogos 2013

Myojo, Mac 2013 - "Kekasih" Yaotome Hikaru

Yoh! Apa khabar semua? Harap kau orang semua sihat-sihat belaka..image Saya sihat waa'fiat..image Saya baru sahaja mengkongsikan mengenai Dai-chan baru-baru ni.. Sekarang saya nak tanya siapa peminat Hikaru-chan atau nama sebenar beliau Yaotome Hikaru,image kalau ada peminatnya datang melawat blog ni baguslah sebab saya nak kemas kini mengenainya di blog ni.. Semoga terhibur..image



*Hikaru.. fufufuimage*




1. Apakah yang anda akan mengatakan jika dari sudut pandangan atas?
" Mari ikut saya melangkah kehidupan!"
Saya akan rasa malu jika saya hanya cakap "Keluar dengan saya".
ia adalah perasaan yang rumit tapi boleh dirasai.  *auwww...image ayat awak mendegupkan jantung saya Photobucket*

2. Jika awak diberi peluang untuk memerintah teman wanita awak, apa yang akan berlaku?
"Buatkan saya makanan yang boleh buat saya ketawa!" *eh??image wujud ke makanan tu? makanan apa tu?image*
Semasa saya mengalami mood tak baik, jika dia masak makan untuk saya dan ia akan membuatkan saya ketawa, saya akan gembira! Makanan cina ok juga bunyinya~image *err~ nasi goreng kampung boleh??? hehe..image*

3. Apakah jenis gurauan yang ingin awak cuba pada teman wanita awak?
Walaupun dia memasakkan sesuatu pada saya, sebaik sahaja dia selesai, saya sengaja beredar dan mengambil tidur sementara. Tetapi sebaik sahaja dia meninggalkan meja, saya akan bangun dan makan segala-galanya. *awak buat macam tu pada saya...image nahas awak saya kerjakan!*

4. Bahagian mana yang awak nak teman wanita awak hanya tunjukkan pada awak seorang sahaja?
Perkara yang indah adalah saat dia berenang seperti duyung. semasa mereka berada dipermukaan air, ia sesuatu yang menyebabkan mereka nampak cantik *maaf saya tak dapat nak translate apa yang dia katakan.. sebab ia akan jadi pelik bunyinya bila saya cuba alihkan bahasa 100% maksudnya..image*
Sesuatu yang dia hanya boleh tunjuk pada saya sahaja. Hanya untuk saya! *sudah semestinya, sayangku Hika-chan image (ayat dalam hati bagi peminat Hikaru.. heh.. kantoihttp://i1191.photobucket.com/albums/z479/lolehhe/0ILqL-1.gif )*

5. Apakah jenis tindakkan dari seorang gadis yang berterusan yang akan membuat jantung awak berdebar?
"Nah, minum air teh panas ni. Kalau awak tiupnya, awak akan dapat meminumnya!"
Saya akan beritahunya air teh ni tengah panas, tetapi saya akan tunjukkan cara untuk membolehkan dia meminum air tersebut. *Walaupun manisssss image bila mendengar ayat-ayat hikaru-chan ni tetapi tak elok untuk meniup air semasa air tu dalam keadaan panas image sebab perbuatan itu akan mencepatkan kedutan dimuka..image*

6. Apa yang awak akan lakukan kalau awak menerima coklat?
"Untuk kesedapan coklat ini, mari kite keluar bersama dan pergi minum kopi!“
Saya akan mencadangkan itu, dan kami mempunyai hari yang indah! *oh! saya boleh rasa kebahagiaan disitu...image oh tidak... hikaru-chan jom kahwin!image haha....image*

7. Apakah yang awak akan tunjukkan hanya pada si dia sahaja?
Masa saya berbaring di atas sofa saya dengan memakai baju tidur dan membaca buku. Kerana ia tabiat yang hanya saya boleh lakukan di rumah.  *iya perkara normal untuk dilakukan...image*

8. Apakah perkara yang awak tak boleh maafkan kalau gadis-gadis lain lakukan tetapi dimaafkan jika gadis yang awak suka lakukan?
Chop! (Karate Chop) Jika mana-mana gadis yang lain lakukan itu, saya serta merta membalas balik dengan teknik aikido. Tetapi kalau itu adalah teman wanita saya punya Chop, kemudian saya hanya cakap "sakitnya sakitnya" dan meminta maaf... *adakah ini bermakna saya akan dipukul juga kalau saya terpukul awak??? image ohhhh tidak~~~*

9. Nama samaran apa yang anda suka dan hanya dipanggil oleh teman wanita anda?
Bukannya sesuatu yang biasa, saya suka jika dia memberikan saya nama samaran. Sebagai contoh, sesuatu seperti "Hikkarun". Ia akan menjadi ok jika dia mempunyai perasaan yang baik untuk nama samaran. *saya tetap akan panggil awak hikaru-chan http://i1191.photobucket.com/albums/z479/lolehhe/0ILqL-1.gif tapi kalau saya bini awak saya akan panggil awak 'sayang'..http://i1191.photobucket.com/albums/z479/lolehhe/0ILqL-1.gif*

10. Apabila anda tertekan, apa yang anda mahu gadis yang anda suka lakukan untuk anda?
Permainan, Jika dia teruk dalam permainan *rasanya dia merujuk pada permainan video image* , kemudian  berakhir denga kemenangan saya sentiasa. Kemudian dengan muka kecewa dia berkata "Ini membosankan!" akan menceriakan saya semula. *kalau games perang mungkin saya boleh menangimage tapi dengan syarat awak kena ajar saya sedikit demi sedikit cara nak mainnya... kalau tak memang payah untuk saya menang...image kalau games bola... errr sorry to say saya akan tarik diri dulu.image*


Full credit to :
image me        
image 

P/s: Semua ini bukan saya yang lakukan.. Saya hanya mengalihkan bahasa Inggeris kepada bahasa Melayu sahaja..Kepada sesiapa nak ambil entry ini mesti beritahu saya dahulu dan tolong kredit semua ini pada saya.. kerjasama anda sangat berharga.. :) arigatou!

3 ulasan:

Unknown berkata...

Hai..bilakah awak akan post "Kekasih"Yuto Nakajima pula??saya tak sabar nak baca...Arigatou Gozaimasu..

Unknown berkata...

Dan..Macam mna nak ambil gambar background ni dan gambar wall awak tu??Klau x bleh x pe...

Jumping Girl berkata...

:) Saya akan translate skrg gak.. hahaha.. saya tak translate sebab xde org bg galakkan.. saya akan cuba terbaik.. :)

pasal gambar tu eh.. sorry.. gambar tu sy dah terdelete.. tp boleh search dkt encik google.. xD harap membantu.