Khamis, 30 Januari 2014

Selamat ulang tahun ke-24 Yabu Kota

image



    

        Minna-chan!! Selamat malam semua dan saya mengucapkan "Xi nian qui la. Gong xi fa Cai" .. eh? betul ke ejaannya? Hahaha... Bagi yang tak berapa nak faham maksudnya Selamat Tahun Baru... err.. Gong Xi Fa Cai maksudnya.... saya tak ingat maksudnya.. Esok tahun baru cina dan esok juga merangkap ulangtahun kelahiran Ko-chan! (Yabu Kota).. Oh!!! My ichiban!!  Tak sangka strategik betul hari jadi Ko-chan tahun ini... 2 dalam 1... Fuh...

       Pejam celik pejam celik umur beliau dah mencecah 24 tahun! Uwaa tak lama lagi mesti dia jumpa teman sehidupnya... Gah! Tak apalah kita abaikan saja bahagian "Dia akan berjumpa dengan teman sehidupnya" tu... Ok!

    Dekat Jepun sekarang dah pukul 12:38 malam dan waktu Malaysia pula baru pukul 11:38.. Saya nak wish juga mengikut waktu Jepun sebab dy duduk dekat Jepun...

Kata-kata dari penulis blog:

Kota sudah 3 tahun saya mengenali awak,
Dalam masa 3 tahun itu awak dah mengajar saya banyak perkara,
Walaupun awak paling tua dalam HSJ!
Awak tak pernah melupakan peminat malah awak menjaga kami,
Bagi JUMP awak umpama ketua mereka,
Bagi JUMPer/Tobikko awak umpama seorang yang comel dan ketua bagi JUMP,
Tetapi bagi saya awak adalah hidup saya,
Inspirasi saya,
Terima kasih sebab mengajar dan memberi tunjuk ajar,
Kerana awak saya masih menjadi diri saya,
Terima kasih kerana menjaga kami Tobikko seluruh dunia,
Terima kasih kerana sabar melayan kerenah JUMP,
Terima kasih menjadi inspirasi saya..

Saya nak berjumpa dengan awak!

Untuk mengucapkan SELAMAT HARI JADI KE- 24!










 
(c) to A1-chan



Kredit kepada

Tiada ulasan: