Selasa, 3 September 2013

Myojo 2013.10- Hey! Say! JUMP!

Assalamualaikum dan selamat malam kepada para JUMPer / Tobikko sekalian.. maafkan saya ya sebab dah lama tak mengemas kini data-data mengenai mereka.image Saya minta maaf sangat sebab saya seorang sahaja admin dalam blog ni, tak cukup tangan dibuatnya. Lagipun tengah sibuk dengan sekolah. Ada sesiapa nak minta jadi admin secara suka rela?

Tanpa buang masa, nampaknya saya tengok semua kecoh mengenai Myojo 2013.10 jadi, saya ingat nak kongsikan bersama.image



Myojo:
Myojo 1310 JUMP_01
Muat turun sini

Popolo:

201310popolo_0019 201310popolo_0018
Muat turun sini

Full credit to :
image
image

Myojo: (muat turun untuk gambar ini akan datang) *Selesai*

YabuDai
Klik Sini

AriYama
Klik Sini

DaiChii
Klik Sini

DaiNaka 
(maaf saya tak tahu gelaran untuk diaorang)
Klik Sini

HikaDai
Klik Sini

InooBu
Klik Sini


TakaYama
Klik Sini

YamaChii
Klik Sini


NakaYama
Klik Sini

YaoYama
Klik Sini

HikaBuu
((C) to owner)
Klik Sini

InooYama
((C) to owner)
Klick Sini

OkaNoo
((C) to owner)

InooChii 
((c) to owner)

FULL CREDIT TO:
Photobucket Me -Eyka-chan-

image

P/S: Saya 'mungkin' tidak akan sediakan link muat turun kepada gambar yang telah saya kreditkan kepada pemilik asal. Mohon jangan tekan copy and paste dari mana-mana gambar kecuali sudah ada butang 'sini' disebelah atau di bawah gambar. Kerjasama anda sangat dihargai.

Tiada ulasan: