Rabu, 11 September 2013

korang info terkini

image

Korang taukan semalam kecoh fasal kindaichi hajime buat perbikinan filem dekat KL???? wow! semalam saya dah tengok dekat facebook.. tapi tak sempat post sebab kena balik rumah... :( gomen ne minna-chan~.. ni gambar yang saya dapat dari kumpulan-kumpulan peminat Hey! Say! JUMP.... korang saya dapat tahu diaorang dah balik ke Jepun 8/9/2013 itu hari.. ala~



Gambar:


(c) to owner


(c) to owner









(c) to owner



(c) to owner


(c) to owner'

Korang nampakkan?? ni semua dekat dengan KLCC tak silap saya dan beberapa tempat yang saya tak pasti.. hehe.. ruginya ingatkan nak ganggu diaorang... Tapi diantara korang, ada tak siapa-siapa tahu bila gambar ni ditangkap.. nanti ada kes pembunuhan dekat Malaysia pula ke?? Siri dulu pun saya tak tonton lagi.. kena cepat alihkan bahasa pastu tonton pula yang akan datang... tak sabarnya *melompat* (T___T) nak jumpa diaorang.. Dengar cerita ni akan ditayangkan pada tahun 2014.. Tak sabar nak tonton.

image

P/S: mungkin saya akan kasi link muat turun selepas saya alihkan bahasa... :) 
Sumber Asli:
imageFacebook

Tiada ulasan: